ΗΘΟΠΟΙΟΙ !!!

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Γιώργος Κωνσταντίνου

Γιώργος Κωνσταντίνου

Ο Γιώργος Κωνσταντίνου γεννήθηκε στις 27 Οκτωβρίου του 1934 στην Αθήνα. Μεγάλωσε στην πλατεία Βάθη ανάμεσα σε πολλούς οίκους ανοχής και ακολουθούσε τους γονείς του από παιδική ηλικία σε διάφορα θεατρικά τουρνέ στην επαρχία (τα λεγόμενα μπουλούκια. 

Κατά δήλωση του, μια μέρα τον ρώτησε η μητέρα του, Νίτσα Φιλοσόφου, αν θέλει να γίνει ηθοποιός και αυτός απάντησε "ναι. Έτσι ξεκίνησε σαν ηθοποιός αφού είχε παίξει σε πολλούς ερασιτεχνικούς ρόλους με τους γονείς του. Έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό Θέατρο αλλά τον απέρριψαν ως "εντελώς ατάλαντο". Τελικά κατέληξε στο θέατρο τέχνης του Κάρολου Κουν.

Αξιομνημόνευτη απόδοση ρόλου στη ταινία "Η γυνήνα φοβήται τον άντρα" το 1965 όπου υποδύθηκε έναν 45άρη ενώ ήταν μόλις 28 χρονών.
Έχει δηλώσει ότι ποτέ δεν ήταν πολιτικοποιημένος γιατί ποτέ δεν άλλαζε τίποτα..."Δεν μπόρεσα ποτέ να συνταυτιστώ με κόμματα και ιδεολογίες. Καταδικάζω τη βία και τον εξαναγκασμό, πράγματα που επιφέρουν δικτατορίες, αλλά προσωπικά στο θέμα της δημοκρατίας έχω πολύ μεγάλες αμφιβολίες. Γι' αυτό δεν μπόρεσα να πιστέψω ότι δημοκρατία είναι κάτι το οποίο ψηφίζεται από μια πλειοψηφία. Τι θα πει αυτό το πράγμα; Μπορεί να είμαι στη μειοψηφία, αλλά εγώ δεν συμφωνώ".

Ασχολήθηκε πάνω από 30 χρόνια με την τηλεόραση και όπως ο ίδιος έλεγε.."το θέατρο είναι η σύζυγός μου αλλά η ερωμένη μου είναι η τηλεόραση. Τις αγαπούσα και τις δύο".




Φιλμογραφία:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger